Petra Škrobot

Petra Škrobot

Petra Škrobot, mag. oec. (Zagreb, 25.5.1988.), asistent

Pohađala je osnovnu školu Milana Langa u Bregani te Gimnaziju Antuna Gustava Matoša u Samoboru. Svoje obrazovanje nastavila je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu gdje je završila preddiplomski i diplomski sveučilišni studij Poslovne ekonomije. Po završetku studija radila je u odjelu nabave jednog poduzeća, a nakon toga u odjelu prodaje. Paralelno s tim je kao vanjski suradnik sudjelovala u izvođenju seminarske nastave na Katedri za trgovinu na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Godine 2016. počinje raditi kao suradnica na projektu „Potencijali i prepreke razvoja socijalnih supermarketa u Srednjoj i Istočnoj Europi“ financiranog od strane Hrvatske zaklade za znanost. Upisuje sveučilišni poslijediplomski (doktorski) studij Ekonomije i poslovne ekonomije na Ekonomskom fakultetu sveučilišta u Zagrebu te se zapošljava kao asistent/doktorand na Katedri za trgovinu i međunarodno poslovanje gdje sudjeluje u izvođenju seminarske nastave i u radu na projektu. Sudjeluje u izvođenju nastave na kolegijima: Menadžment nabave, Informacijski sustavi u trgovini, Upravljanje odnosima s dobavljačima, Procurement management, Trgovina i trgovinska politika, Ekonomika elektroničke trgovine, Osnivanje i poslovanje malih poduzeća – radionica, Nabavno poslovanje, Trade and trade policy, Economics of electronic trade.

Za vrijeme studija sudjelovala je na brojnim projektima te je bila aktivni član studentske udruge eSTUDENT. Neki od projekata na kojima je sudjelovala za vrijeme studija su: (1) "ACSI 2011, Aalto Camp for Societal Innovations- Case: New Models for work based learning", rad na međunarodnom projektu financiranom od finske vlade i Aalto University-a, Helsinki, Finska, (2) "IC Future Seminar 2011- Driving forces od IC development", voditelj tima i sudionik, Dubrovnik, Hrvatska, (3) "Ljudski potencijali u uslužnim djelatnostima, studija slučaja Hrvatska-Poljska", sudjelovanje na međunarodnom seminaru, Zagreb, Krakow, (4) "Satellite Exchange Programme"- program dvotjedne razmjene, beogradski tjedan, organizator, Beograd, Srbija, (5) "Satellite Exchange Programme"- program dvotjedne razmjene, hrvatski tjedan, organizator i sudionik, Zagreb, Hrvatska, (6) "Satellite Exchange Programme"- program dvotjedne razmjene, hrvatski tjedan, organizator i sudionik, Zagreb, Hrvatska, "Satellite Exchange Programme"- program dvotjedne razmjene, nizozemski tjedan, organizator i sudionik, Tilburg, Nizozemska, (7) "ACSI 2010, Aalto Camp for Societal Innovations-New Service Concepts for Ageing People,Case 5:Active Life Village" - Laurea University of Applied Sciences, rad na međunarodnom projektu financiranom od finske vlade i Aalto University-a, Helsinki, Finska, (8) "IC Future Seminar" - seminar o intelektualnom kapitalu, organizator i sudionik, Dubrovnik i mnogi drugi projekti.

Dobitnica je stipendije CEEPUS programa međunarodne razmjene te je provela jedan semestar na Ekonomskom sveučilištu u Bratislavi.

Dobitnica je i dvije nagrade, Rektorove te Dekanove nagrade. Rektorovu nagradu dobila je za poticanja znanstvenoistraživačkog, stručnog i umjetničkog rada te promicanja studentskoga stvaralaštva s radom na temu "Kvaliteta usluga i lojalnost potrošača u telekomunikacijskoj industriji" u koautorstvu s kolegicom Anom Krajnović. Posebnu Dekanovu nagradu za izniman uspjeh u javnome nastupu ili djelovanju dobila je zajedno s grupom studenata za sudjelovanje na projektu i prezentiranju rezultata u sklopu seminara "Ljudski potencijali u uslužnim djelatnostima - studija slučaja Poljska - Hrvatska".

U sklopu doktorskog studija provela je tri mjeseca na studijskom boravku na Sveučilištu Stirling u Škotskoj, Institute for Retail studies.

DJELA:

Knezevic, Blazenka; Skrobot, Petra; Delic, Mia (2020) Beer Brands from the Perspective of Young Consumers in Croatia, with an Emphasis on Gender Differences. New Developments in the Brewing Industry: The Role of Institutions and Ownership; Strøjer Madsen, Erik ; Gammelgaard, Jens ; Hobdari, Bersand (ur.). Oxford, UK: Oxford University Press.

Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra; Žmuk, Berislav (2019) Perceptions on social supermarkets’ managers in Croatia, Lithuania, Poland and Serbia. Proceedings of the 15th International Symposium on Operational Research SOR'19 / Zadnik Stirn, L. ; Kljajić Borštnar, M. ; Žerovnik, J. ; Drobne, S. ; Povh, J. (ur.). Ljubljana: Slovenian Society Informatika, Section for Operational Research.

Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra (2019) Communication of Corporate Social Responsibility on Official Websites in Retail Industry. Proceedings of the International Conference Theory and Applications in the Knowledge Economy TAKE 2019 / Eduardo Tomé, Florian Kragulj (ur.). Vienna, Austria.

Stefańska, Magdalena; Škrobot, Petra (2018) The position and role of corporate social responsibility in modern retailing and it's impact on social supermarkets. SOCIAL SUPERMARKETS AS ENTREPRENEURIAL VENTURES IN SOCIALLY RESPONSIBLE ECONOMY; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb.

Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra (2018) Social Supermarkets' Profiles in Croatia. SOCIAL SUPERMARKETS AS ENTREPRENEURIAL VENTURES IN SOCIALLY RESPONSIBLE ECONOMY; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb.

Knezevic, Blaženka; Davidaviciene, Vida; Skrobot, Petra (2018) Implementation of Social Networks as a Digital Communication Tool in Social Supermarkets. International Journal of Modern Research in Engineering & Management (IJMREM).

Novak, Ivan; Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra (2018) Sports as an Entrepreneurial Activity and Possibility of Selfinancing Throughout Crowdfunding Platforms. International journal Vallis Aurea.

Knežević, Blaženka; Orban, Matea; Škrobot, Petra; Delić, Mia (2018) Perception of Traditional Food Products and Consumer Ethnocentrism: Evidence from Croatia. Trade Perspectives 2018: Contemporary Aspects and Role of International Trade / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business.

Žmuk, Berislav; Jošić, Hrvoje; Škrobot, Petra (2018) Comparison of import and export dependence of Croatia and Poland in period from 1994 to 2016. Proceedings of the International Conference Theory and Applications in the Knowledge Economy / Tomé, Eduardo ; Neumann, Gaby ; Majewska, Justyna ; Truskolaski, Szymon (ur.). Lisbon: Eduardo Tomé, Poznan University of Economics and Business and E4 Conferences.

Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra; Delić, Mia (2018) Brand Loyalty of Younger Adults in Beer Retail Shopping - Case of Croatia. CIET 2018 - Conference Proceedings / Plazibat, Bože ; Kosanović, Silvana (ur.). Split: University of Split, University Department of Professional Studies.

Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra; Delić, Mia (2017) Beer as a retail product category from perspective of younger adult consumers – the gender analysis. HANDEL WEWNĘTRZNY.

Ninić, Petar; Škrobot, Petra (2017) Sales channels development in soft drink industry – case study of brand Cedevita. TRADE PERSPECTIVES 2017: Specialization and Customer Centered Retailing / Baković, Tomislav ; Knežević, Blaženka ; Dužević, Ines (ur.). (Zagreb): Ekonomski fakultet Zagreb i Hrvatska gospodarska komora.

Knežević, Blaženka; Pavić, Eva; Škrobot, Petra (2017) The Changing Function Of Shopping Centres In A Saturated Market. Economic Policy for Smart, Inclusive and Sustainable Growth / Stojkovic, Dragan ; Bozovic, Milos ; Radjenovic, Sasa (ur.). Beograd: University of Blegrade, Faculty of Eocnomics.

Knezevic, Blazenka; Davidaviciene, Vida; Skrobot, Petra (2017) Social Networks as a Communication Tool in Social Supermarkets. The Seventh International Conference on Social Media Technologies, Communication, and Informatics (SOTICS 2017) / Agarwal, Nitin ; Horak, Hana ; Nanetti, Andrea (ur.). Atena: IARIA.

Delić, Mia; Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra (2017) Additive manufacturing technologies adoption in automotive supply chains – the theoretical review. Proceedings of the 17th International Scientific Conference BUSINESS LOGISTICS in Modern Management / Dujak, Davor (ur.). Osijek: Faculty of Economics in Osijek.

Novak, Ivan; Knežević, Blaženka; Škrobot; Petra (2017) Crowdfunding of Entrepreneurial Projects in Sport. Proceedings of the ENTRENOVA -ENTerprise REsearch InNOVAtion Conference / Baćović, Maja ; Milković, Marin ; Pejić Bach, Mirjana ; Peković, Sanja ; Simicevic, Vanja ; Zoroja, Jovana (ur.). (Dubrovnik): Udruga za promicanje inovacija i istraživanja u ekonomiji ''IRENET'', Zagreb, Croatia.

Kolesar, Suzana; Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra (2017) Online dispute resolution platform as an advanced tool for consumer protection. Theory and Applications in the Knowledge Economy- TAKE 2017 / Tomé, Eduardo ; Neumann, Gaby ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb.

Bačelić Grgić, Ivona; Škrobot Petra (2016) An insight into loyalty programs in Croatia. TRADE PERSPECTIVES 2016: Safety, security, privacy and loyalty / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). (Zagreb): Ekonomski fakultet Zagreb Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska gospodarska komora.

Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra; Delić, Mia (2016) Attitudes of younger consumers towards beer as a retail product category from the gender perspective. Proceedings of the International Conference Theory and Applications in the Knowledge Economy - TAKE 2016 / Tome, Eduardo (ur.). Lisabon: E4C Scientific Organization and GOVCOPP University of Aveiro.

Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra; Delić, Mia (2015) Adjusting Category Management towards Younger Consumers – The Key Factors of a Beer as a Retail Product Category in Croatia. EBES 2014 ANTHOLOGY / EBES Publications (ur.). Filmon Ofset Ltd.Şti İkitelli Org.San Bölgesi Eskoop San.Sitesi., Istanbul.

Iva Novoselić; Petra Škrobot; Blaženka Knežević (2014) Stavovi potrošača o elektoničkoj razmjeni podataka i sredstava u maloprodaji. TRADE PERSPECTIVES 2014:People, Technology, Knowledge / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet – Zagreb.

Blaženka Knežević; Petra Škrobot (2014) Informacijska tehnologija kao potpora stvaranju znanja u trgovini. TRADE PERSPECTIVES 2014:People, Technology, Knowledge / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). (Zagreb): Ekonomski fakultet – Zagreb.

OSTALI IZVORI:

IRB (2020) Hrvatska znanstvena bibliografija. [online] Zagreb: Institut Ruđer Bošković. Dostupno na: https://www.bib.irb.hr/pregled/znanstvenici/357001 [31.8.2020.]

Pejić-Bach, M. (2020) Ekonomski fakultet: Petra Škrobot [online]. Zagreb: Ekonomski fakultet. Dostupno na: https://www.efzg.unizg.hr/petra-skrobot-mag-oec/31132 [31.8.2020.]

CITIRANJE:

EFZG (2020) Leksikon Ekonomskog fakulteta – Zagreb: Petra Škrobot [online]. Zagreb: Ekonomski fakultet. Dostupno na: https://sites.google.com/d/1rL4oiNC38DU51zrio8Ic48i4mF1eZ2yN/p/1ZS_GnonHqtMpAoz6KzRTThhOQ8Hv2X2S/edit [upisati datum pristupanja]