Pohađala je osnovnu školu Milana Langa u Bregani te Gimnaziju Antuna Gustava Matoša u Samoboru. Svoje obrazovanje nastavila je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu gdje je završila preddiplomski i diplomski sveučilišni studij Poslovne ekonomije. Po završetku studija radila je u odjelu nabave jednog poduzeća, a nakon toga u odjelu prodaje. Paralelno s tim je kao vanjski suradnik sudjelovala u izvođenju seminarske nastave na Katedri za trgovinu na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Godine 2016. počinje raditi kao suradnica na projektu „Potencijali i prepreke razvoja socijalnih supermarketa u Srednjoj i Istočnoj Europi“ financiranog od strane Hrvatske zaklade za znanost. Upisuje sveučilišni poslijediplomski (doktorski) studij Ekonomije i poslovne ekonomije na Ekonomskom fakultetu sveučilišta u Zagrebu te se zapošljava kao asistent/doktorand na Katedri za trgovinu i međunarodno poslovanje gdje sudjeluje u izvođenju seminarske nastave i u radu na projektu. Sudjeluje u izvođenju nastave na kolegijima: Menadžment nabave, Informacijski sustavi u trgovini, Upravljanje odnosima s dobavljačima, Procurement management, Trgovina i trgovinska politika, Ekonomika elektroničke trgovine, Osnivanje i poslovanje malih poduzeća – radionica, Nabavno poslovanje, Trade and trade policy, Economics of electronic trade.
Za vrijeme studija sudjelovala je na brojnim projektima te je bila aktivni član studentske udruge eSTUDENT. Neki od projekata na kojima je sudjelovala za vrijeme studija su: (1) "ACSI 2011, Aalto Camp for Societal Innovations- Case: New Models for work based learning", rad na međunarodnom projektu financiranom od finske vlade i Aalto University-a, Helsinki, Finska, (2) "IC Future Seminar 2011- Driving forces od IC development", voditelj tima i sudionik, Dubrovnik, Hrvatska, (3) "Ljudski potencijali u uslužnim djelatnostima, studija slučaja Hrvatska-Poljska", sudjelovanje na međunarodnom seminaru, Zagreb, Krakow, (4) "Satellite Exchange Programme"- program dvotjedne razmjene, beogradski tjedan, organizator, Beograd, Srbija, (5) "Satellite Exchange Programme"- program dvotjedne razmjene, hrvatski tjedan, organizator i sudionik, Zagreb, Hrvatska, (6) "Satellite Exchange Programme"- program dvotjedne razmjene, hrvatski tjedan, organizator i sudionik, Zagreb, Hrvatska, "Satellite Exchange Programme"- program dvotjedne razmjene, nizozemski tjedan, organizator i sudionik, Tilburg, Nizozemska, (7) "ACSI 2010, Aalto Camp for Societal Innovations-New Service Concepts for Ageing People,Case 5:Active Life Village" - Laurea University of Applied Sciences, rad na međunarodnom projektu financiranom od finske vlade i Aalto University-a, Helsinki, Finska, (8) "IC Future Seminar" - seminar o intelektualnom kapitalu, organizator i sudionik, Dubrovnik i mnogi drugi projekti.
Dobitnica je stipendije CEEPUS programa međunarodne razmjene te je provela jedan semestar na Ekonomskom sveučilištu u Bratislavi.
Dobitnica je i dvije nagrade, Rektorove te Dekanove nagrade. Rektorovu nagradu dobila je za poticanja znanstvenoistraživačkog, stručnog i umjetničkog rada te promicanja studentskoga stvaralaštva s radom na temu "Kvaliteta usluga i lojalnost potrošača u telekomunikacijskoj industriji" u koautorstvu s kolegicom Anom Krajnović. Posebnu Dekanovu nagradu za izniman uspjeh u javnome nastupu ili djelovanju dobila je zajedno s grupom studenata za sudjelovanje na projektu i prezentiranju rezultata u sklopu seminara "Ljudski potencijali u uslužnim djelatnostima - studija slučaja Poljska - Hrvatska".
U sklopu doktorskog studija provela je tri mjeseca na studijskom boravku na Sveučilištu Stirling u Škotskoj, Institute for Retail studies.
Za gradonačelnicu Grada Samobora izabrana je prvi put 2021. godine, te drugi put na lokalnim izborima 2025. godine.
VAŽNIJA DJELA:
Knežević, B., Škrobot, P. i Delić, M. (2020.), Beer Brands from the Perspective of Young Consumers in Croatia, with an Emphasis on Gender Differences, u: Strøjer Madsen, E., Gammelgaard, J. i Hobdari, B. (ur.), New Developments in the Brewing Industry: The Role of Institutions and Ownership, Oxford: Oxford University Press.
Knežević, B., Škrobot, P. i Žmuk, B. (2019.), Perceptions on social supermarkets’ managers in Croatia, Lithuania, Poland and Serbia, u: Zadnik Stirn, L., Kljajić Borštnar, M., Žerovnik, J., Drobne, S. i Povh, J. (ur.), Proceedings of the 15th International Symposium on Operational Research SOR'19. Ljubljana: Slovenian Society Informatika, Section for Operational Research.
Knežević, B. i Škrobot, P. (2019.), Communication of Corporate Social Responsibility on Official Websites in Retail Industry, u: Tomé, E. i Kragulj, F. (ur.), Proceedings of the International Conference Theory and Applications in the Knowledge Economy TAKE 2019. Vienna, Austria.
Stefańska, M. i Škrobot, P. (2018.), The position and role of corporate social responsibility in modern retailing and it's impact on social supermarkets, u: Knežević, B. (ur.), Social supermarkets as entrepreneurial ventures in socially responsible economy, Zagreb: Ekonomski fakultet.
Knežević, B. i Škrobot, P. (2018.), Social Supermarkets' Profiles in Croatia, u: Knežević, B. (ur.), Social supermarkets as entrepreneurial ventures in socially responsible economy, Zagreb: Ekonomski fakultet.
Knežević, B., Davidaviciene, V. i Škrobot, P. (2018.), Implementation of Social Networks as a Digital Communication Tool in Social Supermarkets, International Journal of Modern Research in Engineering & Management (IJMREM).
Novak, I., Knežević, B. i Škrobot, P. (2018.), Sports as an Entrepreneurial Activity and Possibility of Selfinancing Throughout Crowdfunding Platforms, International Journal Vallis Aurea.
Knežević, B., Orban, M., Škrobot, P. i Delić, M. (2018.), Perception of Traditional Food Products and Consumer Ethnocentrism: Evidence from Croatia, u: Baković, T., Naletina, D. i Knežević, B. (ur.), Trade Perspectives 2018: Contemporary Aspects and Role of International Trade, Zagreb: Faculty of Economics and Business.
Žmuk, B., Jošić, H. i Škrobot, P. (2018.), Comparison of import and export dependence of Croatia and Poland in period from 1994 to 2016, u: Tomé, E., Neumann, G., Majewska, J. i Truskolaski, S. (ur.), Proceedings of the International Conference Theory and Applications in the Knowledge Economy, Lisbon: Eduardo Tomé; Poznan: University of Economics and Business and E4 Conferences.
Knežević, B., Škrobot, P. i Delić, M. (2018.), Brand Loyalty of Younger Adults in Beer Retail Shopping - Case of Croatia, u: Plazibat, B. I Kosanović, S. (ur.), CIET 2018 - Conference Proceedings, Split: University of Split, University Department of Professional Studies.
Knežević, B., Škrobot, P. i Delić, M. (2017.), Beer as a retail product category from perspective of younger adult consumers – the gender analysis, Handel wewnętrzny.
Ninić, P. i Škrobot, P. (2017.), Sales channels development in soft drink industry – case study of brand Cedevita, u: Baković, T., Knežević, B. i Dužević, I. (ur.), Trade Perspectives 2017. Specialization and Customer Centered Retailing, Zagreb: Ekonomski fakultet; Hrvatska gospodarska komora.
Knežević, B., Pavić, E. i Škrobot, P. (2017.), The Changing Function Of Shopping Centres In A Saturated Market, u: Stojković, D., Bozović, M. i Radjenović, S. (ur.), Economic Policy for Smart, Inclusive and Sustainable Growth, Beograd: University of Blegrade, Faculty of Eocnomics.
Knežević, B., Davidaviciene, V. i Škrobot, P. (2017.), Social Networks as a Communication Tool in Social Supermarkets, u: Agarwal, N., Horak, H. i Nanetti, A. (ur.), The Seventh International Conference on Social Media Technologies, Communication, and Informatics (SOTICS 2017), Atena: IARIA.
Delić, M., Knežević, B. i Škrobot, P. (2017.), Additive manufacturing technologies adoption in automotive supply chains – the theoretical review, u: Dujak, D. (ur.), Proceedings of the 17th International Scientific Conference Business Logistics in Modern Management, Osijek: Faculty of Economics.
Novak, I., Knežević, B. i Škrobot; Petra (2017.), Crowdfunding of Entrepreneurial Projects in Sport. Proceedings of the ENTRENOVA -ENTerprise REsearch InNOVAtion Conference, u: Baćović, M., Milković, M., Pejić Bach, M., Peković, S., Simicevic, V. i Zoroja, J. (ur.), Dubrovnik: Udruga za promicanje inovacija i istraživanja u ekonomiji ''IRENET''.
Kolesar, S., Knežević, B. i Škrobot, P. (2017.), Online dispute resolution platform as an advanced tool for consumer protection, u: Tomé, E., Neumann, G. i Knežević, B. (ur.), Theory and Applications in the Knowledge Economy- TAKE 2017, Zagreb.
Bačelić Grgić, I. i Škrobot, P. (2016.), An insight into loyalty programs in Croatia, u: Knego, N., Renko, S. i Knežević, B. (ur.), Trade Perspectives 2016: Safety, security, privacy and loyalty, Zagreb: Ekonomski fakultet; Hrvatska gospodarska komora.
Knežević, B., Škrobot, P. i Delić, M. (2016.), Attitudes of younger consumers towards beer as a retail product category from the gender perspective, u: Tomé, E. (ur.), Proceedings of the International Conference Theory and Applications in the Knowledge Economy - TAKE 2016, Lisabon: E4C Scientific Organization and GOVCOPP University of Aveiro.
Knežević, B., Škrobot, P. i Delić, M. (2015.), Adjusting Category Management towards Younger Consumers – The Key Factors of a Beer as a Retail Product Category in Croatia, EBES 2014 Anthology, Istanbul: Filmon Ofset Ltd.Şti İkitelli Org.San Bölgesi Eskoop San.Sitesi.
Novoselić, I., Škrobot, P. i Knežević, B. (2014.), Stavovi potrošača o elektoničkoj razmjeni podataka i sredstava u maloprodaji, u: Knego, N., Renko, S. i Knežević, B. (ur.), Trade Perspectives 2014: People, Technology, Knowledge, Zagreb: Ekonomski fakultet.
Knežević, B. i Škrobot, P. (2014) Informacijska tehnologija kao potpora stvaranju znanja u trgovini, u: Knego, N., Renko, S. i Knežević, B. (ur.), Trade Perspectives 2014: People, Technology, Knowledge, Zagreb: Ekonomski fakultet.
OSTALI IZVORI:
IRB (2020.), Hrvatska znanstvena bibliografija, Zagreb: Institut Ruđer Bošković, preuzeto 31. kolovoza 2020. s https://www.bib.irb.hr/pregled/znanstvenici/357001
Ekonomski fakultet - Zagreb (2020.), Ekonomski fakultet: Petra Škrobot, Zagreb: Ekonomski fakultet, preuzeto 31. kolovoza 2020. s https://www.efzg.unizg.hr/petra-skrobot-mag-oec/31132
CITIRANJE:
Ekonomski fakultet - Zagreb (2020.), Leksikon Ekonomskog fakulteta – Zagreb: Petra Škrobot, Zagreb: Ekonomski fakultet, preuzeto [upisati datum preuzimanja] s https://sites.google.com/net.efzg.hr/lef/po%C4%8Detna/abecedarij/%C5%A1/petra-%C5%A1krobot