Dr. sc. Kristina Petljak rođena je 17. srpnja 1982. godine u Zagrebu. Osnovnu školu završila je u Vugrovcu, opću gimnaziju u Sesvetama. Godine 2007. diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu na smjeru marketing. Za vrijeme studija bila je demonstratorica na Katedri za marketing i članica tima studenata koji su 2006. godine predstavljali Fakultet na prestižnom natjecanju u rješavanju poslovnih slučajeva iz područja ekonomije, „Global Business Case Study Competition“ u organizaciji University of Washington Business School, Seattle, SAD. Studentsku praksu i radno iskustvo započela je na poslovima account assistanta u Imago reklamnoj agenciji.
U veljači 2008. godine na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu upisala je specijalistički poslijediplomski studij Poslovne ekonomije, smjer „Menadžment trgovine“, a 14. je listopada 2009. godine obranila specijalistički poslijediplomski rad pod naslovom „Kanali distribucije ekoloških prehrambenih proizvoda“ (mentorica: prof. dr. sc. Sanda Renko) te je time stekla akademski naziv sveučilišna specijalistica Poslovne ekonomije, iz znanstvenog područja društvenih znanosti, znanstvenog polja ekonomije, grane trgovina i turizam. Godine 2010. upisala je Poslijediplomski doktorski studij iz ekonomije i poslovne ekonomije na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Akademski stupanj doktorice znanosti iz polja ekonomija, grana opća ekonomija stekla je 16. siječnja 2014. godine obranivši doktorsku disertaciju pod naslovom „Ekološki odgovorno upravljanje opskrbnim lancem u maloprodaji prehrambenih proizvoda“, izrađenu pod mentorstvom prof. dr. sc. Sande Renko. U registru znanstvenih istraživača pri Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa upisana je pod matičnim brojem 303282.
Od 23. veljače 2008. godine radi kao znanstvena novakinja na projektu Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa „Modeliranje distribucijskih kanala za ekološke proizvode i zaštita potrošača u Republici Hrvatskoj“ (067-0672345-2343) i asistentica na tadašnjoj Katedri za trgovinu Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. U siječnju 2014. godine izabrana je u suradničko zvanje višeg asistenta iz područja društvenih znanosti, polje ekonomije na Katedri za trgovinu Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. U svibnju 2014. godine izabrana je u znanstveno zvanje znanstvenog suradnika, u travnju 2016. godine u znanstveno-nastavno zvanje docenta na Katedri za trgovinu Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a u listopadu 2018. godine u znanstveno zvanje višeg znanstvenog suradnika.
Izvodi predavanja i seminarsku nastavu iz kolegija Poslovna logistika, Zaštita potrošača i Poslovno upravljanje u trgovini na Integriranom preddiplomskom i diplomskom sveučilišnom studiju Poslovne ekonomije, kolegij Trade Management na Diplomskom sveučilišnom studiju Poslovne ekonomije na engleskom jeziku, kolegij Osnove poduzetništva na preddiplomskom stručnom studiju i kolegije Upravljanje lokacijom i izgledom prodavaonice, Formiranje cijena i profitabilnost maloprodaje, Zaštita potrošača u maloprodaji i Društveno odgovorno upravljanje opskrbnim lancima u maloprodaji na Specijalističkom diplomskom stručnom studiju Menadžment i marketing maloprodaje. Sudjelovala je u izvođenju seminarske nastave na kolegijima Međunarodno poslovanje, Veleprodajno i maloprodajno poslovanje, Poslovanje u unutarnjoj trgovini, Usluge u trgovini i Trgovina-praktikum. Nositeljica je kolegija Društveno odgovorno upravljanje opskrbnim lancima u maloprodaji na Specijalističkom diplomskom stručnom studiju Menadžment i marketing maloprodaje. Tijekom desetogodišnjeg rada na Fakultetu, mentorirala je i usmjeravala nekoliko stotina studenata u izradi seminarskih radova, poslovnih projekata, završnih i diplomskih radova. Sa dragom kolegicom doc. dr. sc. Dorom Naletina, komentorirala je studentski rad „Empirijsko istraživanje ekonomije dijeljenja u Hrvatskoj: navike i zadovoljstvo mladih korisnika uslugama prijevoza na zahtjev“, koji je nagrađen Rektorovom nagradom u akademskoj godini 2017./2018.; mentorirala je studentski rad „Analiza strukture i prostornog rasporeda maloprodajnih kapaciteta u centru grada Zagreba“, koji je nagrađen Rektorovom nagradom u akademskoj godini 2014./2015. te rad „Uspješnost poslovanja odabranih maloprodavača pretežno prehrambenih proizvoda“ koji je nagrađen Dekanovom nagradom za jedan od 5 najboljih diplomskih radova u akademskoj godini 2013./2014. Za angažman u nastavi i rad sa studentima ocijenjena je izvrsnim ocjenama. Potiče uključivanje studenata u izvannastavne aktivnosti i razvoj studentskog stvaralaštva i poduzetništva. Iskreno je zahvalna svim profesorima Ekonomskog fakulteta, posebice onima koji su daleko najviše i najdirektnije utjecali na njezin razvojni put; prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen, za vrijeme studiranja; prof. dr. sc. Vesna Brčić-Stipčević za vrijeme asistentskih dana, prof. dr. sc. Rudolf Vouk za vrijeme izrade specijalističkog rada i prof. dr. sc. Sanda Renko, u vrijeme izrade doktorske disertacije i intenzivnog usavršavanja.
Pohađala je brojne prestižne znanstveno-istraživačke radionice i tečajeve u zemlji i inozemstvu, neki od kojih su: „PhD Summer Academy 2010“ u organizaciji Zaragoza Logistics Center (Massachusetts Institute of Technology-Zaragoza International Logistics Program), Zaragoza, Kraljevina Španjolska i University of Bergamo, Bergamo, Republika Italija (lipanj – srpanj 2010.); „18th ELA Doctorate Workshop 2013“ u organizaciji European Logistics Association (ELA) u Schindellegiju, Republika Švicarska (lipanj 2013.); International Summer School „Supply Chain and Logistics Management“ u organizaciji Kühne Logistics Universityja (THE KLU) u Hamburgu (Njemačka), pod vodstvom prof. dr. Douglasa Lamberta (srpanj-kolovoz 2013.); „Retail Location Analysis Programme“ u organizaciji University of Oxford, Säid Business School, Oxford Institute for Retail Management, Oxford, UK (travanj 2014.); radionicu „Category Management“ održanu u Zagrebu u organizaciji poslovne konzultantske grupacije Nielsen Europe pod vodstvom Parisa Galanisa, Nielsen (svibanj 2015.); znanstveno-istraživačku radionicu 2nd EurOMA DANUBE Journal Publishing Workshop “Getting it published in OM/SCM” održanu u Zagrebu u organizaciji Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Europskog udruženja za upravljanje opskrbnim lancem (EurOMA) i Emerald Publishing grupe (rujan 2018.); statističku radionicu „Partial Least Squares Structural Equation Modelling“ održanu u Zagrebu organizaciji Ekonomskog fakulteta u Zagrebu pod vodstvom prof. dr. Josepha Haira sa University of South Alabama, SAD (lipanj 2019.); znanstveno-istraživačku radionicu CEE Workshop series: „On Research Excellence in OM/SCM“ održanu u Grabovcu u organizaciji Ekonomskog fakulteta u Zagrebu pod vodstvom prof. dr. Geralda Reinera, WU (Vienna University of Economics and Business), Austrija i prof. dr. Stefana Seuringa, University of Kassel, Njemačka (srpanj 2020.).
Aktivno je sudjelovala je kao istraživač na projektima: „#znano #neznano o pravima potrošača u eri #digitalne platformizacije“ financiranom od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta (2020); „Reducing food waste by retail chain supply and store management“ financiranom od strane Vlade Republike Hrvatske i Savezne vlade Republike Austrije, voditelji: izv. prof. dr. sc. Katija Vojvodić i prof. dr. sc. Gerald Reiner (2020.-2021.): „Utjecaj razvoja maloprodajnih oblika na mlade u Republici Hrvatskoj“ financiranom od strane Sveučilišta u Zagrebu, voditelj: prof. dr. sc. Sanda Renko (2018.-2019.); „Implikacije promjena starosne strukture na kreiranje strategije maloprodaje“ financiranom od strane Sveučilišta u Zagrebu, voditelj: prof. dr. sc. Sanda Renko (2017.-2018.); „Proaktivnost u poticanju ekološke održivosti između trgovine i turizma“ financiranom od strane Sveučilišta u Zagrebu, voditelj: prof. dr. sc. Sanda Renko (2016.-2017.); „Ocjena društvene odgovornosti poduzeća na prodajnom mjestu: perspektiva mladih roditelja“ financiranom od strane Vlade Republike Hrvatske i Savezne vlade Republike Austrije, voditelji: prof. dr. sc. Sanda Renko i doc. dr. sc. Eva Lienbacher (2016.-2017.); „Usvajanje načela HKO u visokoobrazovnim institucijama u polju ekonomija – ECONQUAL“ (2016.); „Proaktivnost u poticanju ekološke održivosti između trgovine i turizma“ financiranom od strane Sveučilišta u Zagrebu, voditelj: prof. dr. sc. Sanda Renko (2015.-2016.); „Modeliranje distribucijskih kanala za ekološke proizvode i zaštita potrošača u Republici Hrvatskoj” financiranom od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, voditelj: prof. dr. sc. Vesna Brčić-Stipčević (2008.-2013.); vanjska suradnica na FP7 projektu „Znanost o potrošnji hrane na Balkanu: Okviri, protokoli i mreže za bolje poznavanje ponašanja potrošača hrane“ financiranom od Europske komisije, voditelj: prof. dr. sc. Nataša Renko (2009.).
Sudjelovala je na četrdesetak znanstvenih konferencija i stručnih skupova iz područja trgovine i poslovne ekonomije u zemlji i inozemstvu. Koautorica je dva udžbenika za strukovne škole, sedam poglavlja u knjigama, te je samostalno i u koautorstvu napisala 50 znanstvenih i 20 stručnih članaka. Istraživački interesi docentice Petljak pokrivaju područje ekološki odgovornog upravljanja opskrbnim lancem, ekološku poljoprivredu, društveno odgovorno poslovanje maloprodavača, upravljanje maloprodajom, upravljanje lokacijom i izgledom prodavaonice, osposobljavanje za poduzetništvo, zaštitu potrošača i projektni menadžment.
Aktivna je kao recenzent na međunarodnim znanstvenim okupljanjima iz područja upravljanja opskrbnim lancem i upravljanja maloprodajom, a među ostalima je recenzirala radove za znanstvene konferencije EMAC Annual Conference 2016, 2017 i 2018 u organizaciji European Marketing Academy i Trade Perspectives 2017, 2018 i 2019 u organizaciji Katedre za trgovinu i međunarodno poslovanje Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, te članke za domaće znanstvene časopise „Poslovna izvrsnost – Business Excellence“, „Tržište-Market“, „Ekonomska misao i praksa“, „Ekonomski pregled“, „Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu“, „InterEULawEast“ te međunarodne respektabilne časopise, neki od kojih su: „Supply Chain Management-An International Journal“, „International Journal of Retail and Distribution Management“, „Operations Management Research“, „Sustainability“.
Članica je organizacijskog odbora znanstveno-istraživačkih radionica 2nd EurOMA DANUBE Journal Publishing Workshop “Getting it published in OM/SCM”, Ekonomski fakultet u Zagrebu (rujan 2018., Zagreb) i 1st CEE research workshop „On Research Excellence in OM/SCM“, Ekonomski fakultet u Zagrebu (srpanj 2020., Grabovac), te međunarodnih znanstvenih konferencija „Perspektive trgovine 2017: Specijalizacija i prilagodba potrošačima u maloprodaji”, Ekonomski fakultet u Zagrebu (studeni 2017., Zagreb); „Trade Perspectives 2018: Contemporary Aspects And Role Of International Trade“, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, (studeni 2018., Zagreb) i „Trade Perspectives 2019: Business model innovations in domestic and international trade“, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu (studeni 2019., Zagreb). Članica je Stručne radne skupine (SRS) državne mature iz Politike i gospodarstva u školskim godinama 2017./2018. i 2018./2019., a u školskim godinama 2016./2017. i 2019./2020. sadržajno je recenzirala ispite iz Politike i gospodarstva i popratnih materijala Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
Dobitnica je nagrade „2019 Emerald Literati Award: Outstanding Paper“ za rad: Petljak, K., Zulauf, K., Štulec, I., Seuring, S., Wagner, R. (2018) Green supply chain management in food retailing: survey-based evidence in Croatia, Supply Chain Management - An International Journal, Vol. 23, No. 1, str. 1-15., koju dodjeljuje ugledni međunarodni izdavač znanstvenih publikacija Emerald Publishing.
Potpredsjednica je i članica Upravnog odbora Hrvatske udruge za zaštitu potrošača (HUZP); članica je Savjeta za provedbu procedure korištenja znaka Jaja hrvatskih farmi Hrvatske poljoprivredne agencije (HPA); članica akreditacijskog tima Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (AACSB akreditacija); članica European Association for Education and Research in Commercial Distribution (EAERCD); članica European Operations Management Association (EurOMA); članica The Nordic Logistics Research Network (NOFOMA); članica Council of Supply Chain Management Professionals (CSCMP); članica Institute for Supply Management (ISM); članica Hrvatskog društva ekonomista (HDE) i Hrvatske udruge alumnija Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Izvrsno poznaje engleski jezik u govoru i pismu, te se dobro služi njemačkim i poljskim jezikom.
VAŽNIJA DJELA:
Poglavlja u knjizi:
Renko, S., Petljak, K. i Štulec, I. (2017.), The Basic Postulates of the Green Image of a Country: The Case of Croatia, u: Renko, S., Pestek, A. (ur.), Green Economy in The Western Balcans: Towards a Sustainable Future, United Kingdom: Emerald Publishing Limited, 1-39.
Renko, S., Guszak Cerovečki, I. i Petljak, K. (2014.), Poslovna logistika: udžbenik za treći razred srednje strukovne škole, zanimanje: komercijalistica/komercijalist, Zagreb: Alka script d.o.o.
Petljak, K., Štulec, I. i Renko, S. (2012.), Trgovačke marke u zemljama Jugoistočne Europe, u: Knego, N., Renko, S. i Knežević, B. (ur.), Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj, Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 57-77.
Marković, M., Guszak, I., Štulec i I., Petljak, K. (2012.), Specifični oblici trgovanja, u: Knego, N., Renko, S. i Knežević, B. (ur.), Mijo Mirković: Trgovina i unutrašnja trgovinska politika – pretisak s komentarima, Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 309-315.
Brčić-Stipčević, V., Petljak, K. i Renko, S. (2010.), Ekoagroturizam – pokretač održivog razvoja turizma. u: Leko Šimić, M. (ur.), Turizam i agroturizam u funkciji održivog razvitka, Osijek: Ekonomski fakultet Osijek, 104-120.
Renko, S., Županić, I.i Petljak, K. (2010.), Trgovačke marke - imperativ svakog trgovca, u: Renko, S., Knežević, B. i Vouk, R. (ur.), Izazovi trgovine u recesiji, Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 129-143.
Brčić-Stipčević, V., Petljak, K. i Guszak, I. (2010.), Reakcije svjetskih i hrvatskih maloprodavača na recesiju, u: Renko, S., Knežević, B., Vouk, R. (ur.), Izazovi trgovine u recesiji, Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 71-92.
Rad u zborniku sa konferencija :
Petljak, K. i Kotzab, H. (2020.), Sustainable Retail Supply Chain Management–A Bibliometric Viewpoint, International Conference on Dynamics in Logistics , 215-224.
Kovac, I., Petljak, K. i Naletina, D. (2020.), Attitudes towards environmental protection adopted by the business subjects in the Republic of Croatia, Economic and Social Development ,Book of Proceedings, 397.
Renko, S., Štulec, I. i Petljak, K. (2020.), The Importance of Retail Atmosphere in Online and Offline Environments, u: Musso, F., Druica, E. (ur.), Handbook of research on retailing techniques for optimal consumer engagement and experiences, Hershey, PA: Business Science Reference - IGI Global, 87-109.
Gajdić, D., Petljak, K. i Kralj, N. (2019.), Percepcije potrošača o sigurnosti hrane u sjeverozapadnoj Hrvatskoj, 54th Croatian & 14th International Symposium on Agriculture, Proceedings , 107-112.
Naletina, D., Petljak, K. i Talan, K. (2019.), The analysis of air travel behaviour: a socio-demographic perspective, Economic and Social Development: Book of Proceedings, 159-167.
Naletina, D., Talan, K., Petljak, K., Kovač, I. i Ninić, P. (2018.), Importance of air traffic for the development of tourism: empirical evidence from Croatia, u: Baković, T., Naletina, D. i Knežević, B. (ur.), Proceedings of the International Scientific Conference „Trade Perspectives 2018: Contemporary Aspects And Role of International Trade“, Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb, 267-286.
Naletina, D., Petljak, K. i Kapović, A. (2018.), Influence of liberalization on air transport market: research into consumersʼ satisfaction with low-cost airlines services in the Republic of Croatia, u: Dujak, D. (ur.), Proceedings of 18th International Scientific Conference Business Logistics in Modern Management, Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Osijeku, 21-40.
Renko, S., Bucar, K. i Petljak, K. (2018.), Consumers’ Awareness of Eco-designed Packaging: A Big Step towards Solving Ecological Issues, International Conference on Ecological Sciences , 656.
Šafranić, P., Petljak, K. i Naletina, D. (2017.), The growing importance of petrol stations as channels for expanding the retail services, u: Baković, T., Knežević, B. i Dužević, I. (ur.), Proceedings of the International Scientific Conference „Trade Perspectives 2017: Specialization and Customer Centered Retailing“, Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 109-124.
Cuglin, A-M., Petljak, K. i Naletina, D. (2017.), Exploratory research on food waste generation and food waste prevention in the hospitality industry – the case of Zagreb restaurants, u: Dujak, D. (ur.), Proceedings of 17th International Scientific Conference Business Logistics in Modern Management, Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Osijeku, 537-554.
Renko, S. i Petljak, K. (2017.), Ageing of Consumers' and Its Impact on Human Resource Management in Retailing, u: Proceedings of the 11th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2017, Prag, 112-120.
Renko, S., Petljak, K. i Štulec, I. (2017.), Marketing at the Point-of-Sale in the Function of Corporate Social Responsibility in Baby Food Category, In 2017 WEI International Academic Conference Proceedings, Business and Economics.
Petljak, K., Štulec, I. i Bunjan, J. (2016.), Drivers of customer loyalty in footwear retail, u: Knego, N., Renko, S. i Knežević, B. (ur.,), Proceedings of The International Scientific Conference "Trade Perspectives 2016: Safety, security, privacy and loyalty", Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb, 172-184.
Petljak, K., Štulec, I. i Gorički, Ž. (2016.), Insights into behaviour and preferences of young parents as buyers of organic products for babies, u: Mašek Tonković, A. (ur.,) Proceedings of the 5th International Scientific Symposium Economy of Eastern Croatia – Vision and Growth, Osijek: Ekonomski fakultet
Rašić Jelavić, S., Renko, S i Štulec, I. (2016.), Supply chain collaboration: the basis for corporate social responsibility in the Croatian tourism, 8th International Scientific Conference Management of Technology: Step to Sustainable Production, Poreč, 1-7.
Renko, S., Rašić, Jelavić, S. i Petljak, K. (2016.), Students' perception on the role of high education in improving image of retailing as a career, 15th International Scientific Conference on Economic and Social Development - Human Resources Development, Varaždin, 136-143.
Petljak, K., Štulec, I. i Zrnčević, J. (2015.), Delighting customers and beating the competition: Insights into mainstreaming fair trade, u: Knego, N., Renko, S. i Knežević, B. (ur.), Proceedings of the International Scientific Conference „Trade Perspectives 2015: Innovations in Food Retailing“, Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta , 192-201.
Renko, S., Rašić, S. i Petljak, K., (2015.), Towards Financial Sustainability in Green Logistics, 7th International Scientific Conference Management of technology: Step to Sustainable Production, Brela, 47, 1-9.
Vojvodić, K., Petljak, K. i Butigan, N. (2015.), Identifying food retail mix adjustments to elderly consumers in Croatia, u: Knego, N., Renko, S., Knežević, B. (ur.), Proceedings of the International Scientific Conference „Trade Perspectives 2015: Innovations in Food Retailing“, Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb, 69-77.
Petljak, K. i Renko, S. (2015.), Financial sustainability of retailers' environmentally responsible activities involved in the supply of tourism industry, u: IASTEM (ur.,) Proceedings of IASTEM International Conference, Berlin, 181-184.
Rudawska, E. i Petljak, K. (2014.), Charakterystyka zachowań klientów serwisów zakupów grupowych w Polsce, u: Czubała, A., Hadrian, P. i Wiktor, J.W. (ur.), Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce, Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 564-573.
Renko, S., Guszak, I. i Petljak, K. (2013.), Recognition of reverse logistics capabilities for retailers, u: Pawar, K.S. i Rogers, H. (ur.), Proceedings of the 18th International Symposium on Logistics ,Resilient Supply Chains in an Uncertain Environment, Beč: Nottingham University Business School, 571-578.
Štulec, I. i Petljak, K. (2013.), Primjena alata kvalitete u ocjenjivanju i odabiru dobavljača, u: Knego, N., Renko, S. i Knežević, B. (ur.), Zbornik međunarodne znanstvene konferencije „Perspektive trgovine 2013: Odnosi u lancima opskrbe“, Zagreb: Ekonomski fakultet , 179-189.
Rudawska, E., Petljak, K. i Štulec, I. (2012.), Development of group buying in Poland, u: Vranešević, T., Peručić, D., Mandić, M. i Hudina, B. (ur.), Book of Proceedings of 1st International M-Sphere Conference For Multidisciplinarity in Business and Science, Part 2, Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 487-493.
Štulec, I. i Petljak, K. (2012.,) Development of group buying in Croatia, u: Grupa Naukowa Pro Futuro
(ur.,) Streszczenia materiałów VII. Krakowskiej konferencji młodych uczonych, Krakow, 947-957.
Brčić-Stipčević, V., Petljak, K. i Guszak, I. (2011.), Kanali distribucije i obilježja tržišta ekoloških prehrambenih proizvoda, u: Segetlija, Z. i sur. (ur.), Zbornik radova 11. znanstvenog skupa s međunarodnim sudjelovanjem „Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu“, Osijek: Ekonomski fakultet Osijek, 111-125.
Štulec, I., Petljak, K. i Vouk, R. (2011.), The role of Internet in empowering consumers: the case of group buying,, u: Tome, E. (ur.), Proceedings of MSKE International Conference 2011 - Managing Services in the Knowledge Economy, Universidade Lusíada de Villa Nova de Famalicão, Famalicao, 730-741.
Brčić-Stipčević, V. i Petljak, K. (2010.), Ekološko gospodarstvo u funkciji distribucije turističkih usluga u ruralnom prostoru, u: Katica, D. (ur.), Zbornik radova Drugog hrvatskog kongresa o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem, 1. dio, Mali Lošinj: Hrvatski farmer d.d., 61-64.
Brčić-Stipčević, V., Petljak, K. i Guszak, I. (2010.), Što utječe na kupovinu ekoloških prehrambenih proizvoda?, u: Katalinić, B. (ur.), Proceedings of 2nd International Conference „Vallis Aurea - focus on: Regional Development“, Požega, 0149-0155.
Renko, S., Fičko, D. i Petljak, K. (2009.), Novi logistički trendovi kao potpora maloprodaji, u: Segetlija, Z. i sur. (ur.), Zbornik radova 9. međunarodnog znanstvenog skupa s međunarodnim sudjelovanjem „Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu“, Osijek: Ekonomski fakultet Osijek, 155-170.
Brčić-Stipčević, V. i Guszak, I., Petljak, K. (2008.), How Croatian Local Governments Protect Consumers from themselves, u: Proceedings of 1st Annual EuroMed Conference „European and Mediterranean Trends And Challenges in the 21st Century“, EuroMed Research Business Institute, Marseille, 103-125.
Brčić-Stipčević, V., Renko, S. i Petljak, K. (2008.), The consumer protection in Croatia: benefits and limitations, u: Proceedings of 1st Annual EuroMed Conference „European and Mediterranean Trends And Challenges in the 21st Century”, EuroMed Research Business Institute, Marseille, 519-536.
Članak u časopisu:
Naletina, D., Petljak, K. i Rožić, T. (2020.), Outsourcing as a Challenge for Achieving Competitive Advantage in Road Freight Industry–The Case of Croatia, Promet-Traffic&Transportation, 32( 1), 127-139.
Gruchmann, T., Seuring, S. i Petljak, K. (2019.), Assessing the role of dynamic capabilities in local food distribution: a theory-elaboration study, Supply Chain Management: An International Journal, 24(6), 767-783.
Petljak, K. (2019.), Prikaz knjige „Formiranje cijena u maloprodaji: cjenovne strategije–promocije–profitabilnost“, Poslovna izvrsnost, 13(1), 199-200.
Dunković, D. i Petljak, K. (2019.), Potrošački uvjeti na maloprodajnom tržištu odjeće, Suvremena trgovina, 44(1), 22-27.
Brozović, V., Meštrović, L., Bilić, H., Naletina, D. i Petljak, K. (2019.), Ekonomija dijeljenja: Poslovni model budućnosti?, Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 17( 1), 33-61.
Naletina, D., Petljak, K. i Sremac, M. (2019.), Empirical research on user satisfaction with the transport and the supporting services at Croatian airports, Pomorstvo, 33(1), 92-101.
Petljak, K. (2019.), Green Supply Chain Management Practices in Food Retailing. InterEU law east: journal for the international and european law, economics and market integrations, 6(1), 61-82.
Gluhak Spajić, D., Renko, S. i Petljak, K. (2019.), The necessity of collaboration between parents, teachers and schools for adolescents healthy eating, Ekonomska misao i praksa, 1, 175-192.
Šundov, M., Gajdić, D. i Petljak, K. (2019.), Eco-distribution centres for agricultural products in the function of consumer potential of urban centres. Poslovna izvrsnost, 13( 2), 53-83.
Petljak, K., Naletina, D. i Bilogrević, K. (2019.), Considering ecologically sustainable packaging during decision-making while buying food products. Economics of Agriculture, 66 ( 1), 107-126.
Renko, S., Petljak, K., i Naletina, D. (2019.), Food integrity throughout the chain: the case of good distribution practice, LogForum, 15(1), 33-49.
Štulec, I., Petljak, K. i Naletina, D. (2019.), Weather impact on retail sales: How can weather derivatives help with adverse weather deviations?, Journal of Retailing and Consumer Services, 49( 1-10).
Matić, K., Petljak, K. i Štulec, I. (2019.), Prihvaćenost samoposlužnih blagajni prilikom kupovine robe široke potrošnje među mladim potrošačima u Hrvatskoj, Ekonomski pregled, 70( 2), 301-339.
Renko, S. i Petljak, K. (2018.), Nezadovoljstvo tretmanom i razinom usluge zaposlenika u maloprodaji, Progressive magazine,16(177), 36-38.
Lazibat, T., Petljak, K., Damić, M. (2018.), Važnost nacionalne kulture u istraživanjima iz područja međunarodnog poslovanja s posebnim osvrtom na Republiku Hrvatsku, Zbornik sveučilišta Libertas, 3 (3), 293-302.
Štulec, I., Petljak, K. i Naletina, D. (2018.), S-commerce: How to turn # into $, InterEULawEast: Journal for the international and european law, economics and market integrations, 5( 1), 1-14.
Renko, S. i Petljak, K. (2018.), The secrets of the longevity of informal retail markets in Croatia, British Food Journal, 120(2), 325-339.
Petljak, K., Zulauf, K., Štulec, I., Seuring, S. i Wagner, R. (2018.), Green supply chain management in food retailing: survey-based evidence in Croatia, Supply Chain Management: An International Journal, 23( 1), 1-15.
Petljak, K. i Štivičić, K. (2018.), Partnerstvo i povjerenje trgovaca i proizvođača ključ je uspjeha CM-a, Progressive magazine, 16 (179), 44-50.
Petljak, K. (2018.), Obilježavanje svjetskog dana prava potrošača, Suvremena trgovina, 43(2), 64-65.
Naletina, D., Zelenika, G. i Petljak, K. (2018.), Empirijsko istraživanje zadovoljstva korisnika hrvatskim autocestama, Poslovna izvrsnost, 12(2), 81-101.
Naletina, D., Petljak, K. i Sremac, M. (2018.), Characteristics and the Overview of Air Traffic in the Republic of Croatia, Pomorstvo: journal of maritime studies, 32 (2), 297-311.
Gajdić, D., Petljak, K. i Mesić, Ž. (2018.), An exploration of distribution channels: challenges and opportunities for organic food producers in Croatia, Economics of Agriculture, 65( 4), 1461-1482.
Štulec, I., Petljak, K. i Rakarić, J. (2017.), Utjecaj demografskih karakteristika potrošača na proces donošenja odluke o kupovini, Ekonomska misao i praksa, 12(1), 381-404.
Petljak, K i, Štulec, I. (2017) Crni petak, Progressive magazin, Vol. 14, No. 175, str. 42-44.
Petljak, K., Štulec, I. i Renko, S. (2017.), Consumers' willingness to pay more for organic food in Croatia, Ekonomski vjesnik, 30(2), 441-455.
Petljak, K. (2017.), Potrošačke udruge i njihova uloga u društvu, Suvremena trgovina, 42(1), 24-28.
Dropuljić, B., Dodig, I. i Petljak, K. (2017.), Struktura i prostorni raspored maloprodajnih kapaciteta u centru grada Zagreba, Ekonomski pregled, 68(2), 190-219.
Vojvodić, K., Petljak, K. i Butigan, N. (2016.), Demografski trendovi utječu na promjene u trgovini, Progressive magazin,14(161), 46-48.
Štulec, I., Petljak, K. i Kukor, A. (2016.), The Role of Store Layout and Visual Merchandising in Food Retailing, European Journal of Economics and Business Studies, 4(1), 139-152.
Stulec, I., Petljak, K. i Bakovic, T. (2016.), Effectiveness of weather derivatives as a hedge against weather risk in agriculture, Agricultural Economics, 62(8), 356-362.
Petljak, K., Štulec, I. (2016.), U iščekivanju Božića: Što, kako, kome kupujemo i koliko trošimo?, Progressive magazin, 14(165), 30-34.
Petljak, K., Renko, S. i Rasic, S. (2016.), Greening transport activities in the food retail supply chain, International Journal of Logistics Systems and Management, 25(1), 129-143.
Petljak, K., Štulec, I. (2015.), Explorative analysis of corporate social responsibility reporting: case of leading European food retailers, InterEuLawEast - Journal of the International and European Law, Economics and Market Integrations, 2(1), 45-58.
Rudawska, E., Petljak, K. i Stulec, I. (2015.), Hedonic or utilitarian buying behaviours – what values do young adult customers seek in online group buying?, International Journal of Business Performance Management, 16( 2/3), 182–197.
Štulec, I. i Petljak, K. (2015.), Blagdanska potrošnja bezalkoholnih pića, Progressive magazin, 12(155), 42-45.
Knego, N., Petljak, K. i Vouk, R. (2014.), Location and layout as sources of competitive advantage of small retailers, Economy & Business, 8, 267-281.
Štulec, I. i Petljak, K. (2014.), The research on buying behaviour among group buyers: the case of Croatia, International Journal of Knowledge-Based Development, 4(4), 382-401.
Stulec, I. i Petljak, K. (2013.), The research on buying behaviour among group buyers: the case of Croatia, International Journal of Knowledge-Based Development, 4(4), 382-401.
Petljak, K., Štulec, I. i Vukmanov Šimokov, I. (2013.), Pravedna trgovina za pravedniji svijet, Ja trgovac, 3(31), 40-42.
Petljak, K. (2013.), Distribution channels of organic food in the Republic of Croatia, Poslovna izvrsnost - Business Excellence, 7(1), 73-97.
Brčić-Stipčević, V., Petljak, K. i Guszak, I. (2013.), Organic Food Consumers Purchase Patterns – Insights from Croatian Market, Mediterranean Journal of Social Sciences, 4(11), 472-480.
Brčić-Stipčević, V. i Petljak, K. (2012.), An empirical analysis of consumer awareness and trust in organic food legislation in Croatia, LogForum, 8(3), 247-256.
Petljak, K. i Štulec, I. (2011.), Trgovačke marke: Po principu uloženo-dobiveno, Ja trgovac, 2(14), 26-28.
Petljak, K. (2011.), Pregled razvoja i obilježja ekološke poljoprivrede u Republici Hrvatskoj, Ekonomski vjesnik, 24( 2), 382-396.
Brčić-Stipčević, V. i Petljak, K. (2011.), Research on organic food purchase in Croatia, Tržište, 23(2), 189-207.
Štulec, I. i Petljak, K. (2010.), Moć grupne kupovine, Suvremena trgovina, 35( 6), 22-25.
Petljak, K., Županić i I., Renko, S. (2010.), Adoption of online distribution channel among newspaper readers in Croatia, International Journal of Management Cases, Special Issue: 7th CIRCLE Conference, 12( 2), 548-556.
Petljak, K. (2010.), Istraživanje kategorije ekoloških prehrambenih proizvoda među vodećim trgovcima hranom u Republici Hrvatskoj, Tržište, 22(1), 93-112.
Brčić-Stipčević, V., Guszak, I. i Petljak, K. (2010.), Towards a framework for identifying 'food deserts' in Croatia, International Journal of Management Cases, Special Issue: 7th CIRCLE Conference, 12( 2), 187-199.
Petljak, K. (2009.), Retailing Logistics & Fresh Food Packaging: Managing Change in the Supply Chain, Ekonomski vjesnik, 22( 2), 400-401.
Petljak, K. (2009.), Global logistics and supply chain management, Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 7(1), 203-206.
Petljak, K. (2009.), Izvan prosjeka - Priča o uspjehu, Tržište, 21(2), 265-268.
Petljak, K. (2006.), Marketing in the Emerging countries of Central and Eastern Europe, Tržište,18(1-2), 97-101.
OSTALI IZVORI:
MZORH (2020.), CroRIS, Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja; SRCE, preuzeto 31. kolovoza 2020. s https://www.bib.irb.hr/pregled/znanstvenici/303282
ORCID (2020.), Kristina Petljak, preuzeto 31. kolovoza 2020. s https://orcid.org/0000-0002-5785-1928
Ekonomski fakultet - Zagreb (2020.), Ekonomski fakultet: Kristina Petljak, Zagreb: Ekonomski fakultet, preuezto 31. kolovoza 2020. s http://www.efzg.unizg.hr/doc-dr-sc-kristina-petljak/29911
ResearchGate GmbH (2008.-2020.), Kristina Petljak, preuzeto 31. kolovoza 2020. s https://www.researchgate.net/profile/Kristina_Petljak
CITIRANJE:
Ekonomski fakultet - Zagreb (2020.), Leksikon Ekonomskog fakulteta – Zagreb: Kristina Petljak, Zagreb: Ekonomski fakultet, preuezeto [upisati datum preuzimanja] s https://sites.google.com/net.efzg.hr/lef/po%C4%8Detna/abecedarij/p/kristina-petljak